Automatizácie
pre Tvoj online biznis
Čo je to automatizácia?
Automatizácia ti zjednoduší život a ušetrí čas.
Automatizácia v online podnikaní znamená, že rôzne úlohy, ktoré by sa museli inak robiť manuálne, sa robia automaticky a to pomocou rôznych softvérov alebo nástrojov. Správne nastavenie a prepojenie dokáže ušetriť množstvo času a energie.
Poďme sa pozrieť na to s čím Ti viem pomôcť pri automatizácií procesov.
Predajné formuláre a členské sekcie
Nástroje, s korými pracujem
FAPI / SimpleShop (ostatné po dohode)
S čím Ti viem pomôcť
- Založenie účtu
- Prepojenie s webom (wordpress / Mioweb)
- Prepojenie s mailingovými nástrojmi
- Vytvorenie a nastavenie produktov a predajných formulárov
- Vytvorenie a nastavenie členských sekcií
- Zaškolenie
- Konzultácie
>> Systémy ako sú FAPI alebo SimpleShop, prinášajú v online podnikaní množstvo výhod. Tieto nástroje umožňujú jednoduchú a rýchlu správu predajov Vašich online produktov či kurzov. Predajné formuláre automatizujú celý proces – od objednávky, cez vystavenie faktúry, až po prijatie a spárovanie platby – čo šetrí čas. K predajným formulárom vieme pripojiť aj platobné brány, vďaka čomu môžu zákazníci platiť pohodlne a bezpečne.
>> Pomocou systémov FAPI či Simpleshop, sa dajú na vytvárať aj členské sekcie. Členské sekcie sú ideálne na poskytovanie exkluzívneho obsahu len pre registrovaných používateľov. Sú ideálne ak ponúkate rôzne vzdelávacie materiály alebo kurzy, ku ktorým má mať prístup len určitá skupina ľudí.
E-Mail automatizácia
Nástroje, s korými pracujem
MailerLite / Smartemailing (ostatné po dohode)
S čím Ti viem pomôcť
- Založenie účtu
- Prepojenie s webom (wordpress / Mioweb)
- Vytvorenie a nastavenie automatizácií
- Zaškolenie
- Konzultácie
>> Mailingové nástroje sú ideálne, ba priam až nevyhnutné, v prípade, ak v rámci svojho online podnikania buduješ svoju databázu kontaktov.
>> Vďaka e-mailingovým nástrojom sa dá nastaviť jednoduchá a efektívna stratégia posielania e-mailov väčšiemu množstvu ľudí naraz.
>> Sú ideálne ak chceš pravidelne komunikovať so svojimi zákazníkmi a komunitou napríklad prostredníctvom newsletterov, ponúk či iných oznámení.
>> Pri správnom nastavení a využití nástroja vieš svojich zákazníkov segmentovať a rozdeľovať do rôznych skupín a tak mi posielať správy “šité na mieru”.
>> Vďaka štatistikám sa dozvieš koľko ľudí si tvoj e-mail otvorilo, či a na aké odkazy v správe klikli. Vďaka tomu sa opäť dajú nastaviť personalizované správy tak, aba boli pre tvojich odberateľov relevantné.
>> Procesy stačí nastaviť 1x a následne už môžu bežať na “automat”.